ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﻮﺡ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺑﯿﭩﮯ ﯾﺎﻓﺚ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻧﺴﻞ ﮐﮯ ﺩﻭ ﺑﮍﮮ ﻭﺣﺸﯽ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍِﺭﺩ ﮔﺮﺩ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﻇﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩﺗﯿﺎﮞ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘﯿﺎﮞ ﺗﮏ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔ﻗﺮﺍٓﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﺍٓﯾﺎﺕ، ﺗﻮﺭﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺷﻮﺍﮨﺪ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺷﻤﺎﻝ ﻣﺸﺮﻗﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺴﺮ ﮐﺮﺗﮯﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺣﺸﯿﺎﻧﮧ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﮐﮯ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﯿﺒﺖ ﺑﺮﭘﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺑﻌﺾ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺩﺍﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺭﮨﺎﺋﺸﯽ ﻋﻼﻗﮯ ﮐﻮ ﻣﺎﺳﮑﻮ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺑﻞ ﺳﯿﮏ ﮐﮯ ﺍٓﺱ ﭘﺎﺱ ﺑﺘﻼﯾﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻌﺾ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﮯ ﺷﮩﺮ ﺗﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻦ ﺳﮯ ﺑﺤﺮﻣﻨﺠﻤﺪ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺗﮏ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﺏ ﻣﯿﮟ ﺗﺮﮐﺴﺘﺎﻥ ﺗﮏ ﭘﮭﯿﻠﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﮯ ﺣﻤﻠﮯ ﻭﺑﺎﻝ ﺟﺎﻥ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﻭﮎ ﺗﮭﺎﻡ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﻧﮯ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﺍﻭﻧﭽﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﺳﺪ ( ﺩﯾﻮﺍﺭ ) ﺗﻌﻤﯿﺮ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺳﺪِ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﮑﮩﻒ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﺎ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻣﯿﮟ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ، ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻭﮦ ﮐﻮﻥ ﺷﺨﺺ ﮨﮯ، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﯽ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺷﺨﺼﯿﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﮐﺲ ﭘﺮ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ۔ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﻟﻌﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺳﺪِ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻧﺪﺍﺯﮮ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻗﺪﯾﻢ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﻭﺭ ﻣﻔﮑﺮ ﺳﮑﻨﺪﺭِ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﻮ ﮨﯽ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺑﻌﺾ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﮐﮯ ﯾﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺪﯾﺪ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻣﻔﺴﺮ ﻭ ﻣﻔﮑﺮ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﻮ ﻗﺪﯾﻢ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﺎﺋﺮﺱ ﺍﻋﻈﻢ ( ﮐﻮﺭﺵ ﺍﻋﻈﻢ ) ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻧﺎﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻗﺮﯾﻦ ﻗﯿﺎﺱ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺍﺑﮭﯽ ﺗﮏ ﯾﻘﯿﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﻧﮩﯿﮟ ﭨﮭﮩﺮﺍﯾﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ۔ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﯽ ﺑﺎﺑﺖ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻧﮯ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﺎ ﺣﮑﻤﺮﺍﻥ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻭ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﮐﯽ ﻓﺮﻭﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﻭﮦ ﻣﺸﺮﻗﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﮐﻮ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﺍ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﭘﮩﺎﮌﯼ ﺩﺭّﮮ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﺗﮭﮯ۔ ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺳﻮﺭﺓ ﮐﮩﻒ ﻣﯿﮟ ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﻣﮩﻢ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺳﻮ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ( ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ) ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺗﻮ ﻭﮨﺎﮞ ﺍﺳﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﻗﻮﻡ ﻣﻠﯽ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻧﺎﻗﺎﺑﻞ ﻓﮩﻢ ﺗﮭﯽ ﺗﺎﮨﻢ ﺟﺐ ﺗﺮﺟﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﺍﺱ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﻓﺴﺎﺩ ﭘﮭﯿﻼﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺗﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﮏ ﺳﺪ ( ﺩﯾﻮﺍﺭ ) ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﺮ ﺩﮮ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﮨﮯ۔ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﻧﮯ ﺍُﺱ ﻗﻮﻡ ﮐﻮ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﯽ ﯾﻠﻐﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﻭﮦ ﮐﻮﺋﯽ
ﺧﯿﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﻨﻮﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﮧ ﻟﻮﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮕﮭﻠﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﺎﻧﺒﮯ ﺳﮯ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻭﻗﺘﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﺎ ﻓﺘﻨﮧ ﺩﺏ ﮔﯿﺎ۔ ﺟﺐ ﯾﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺷﮑﺮ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍٓﺋﮯ ﺩﻥ ﮐﯽ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﺑﺨﺸﯽ ﻣﮕﺮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺑﺘﺎ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺑﮩﺖ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﻻﺯﻭﺍﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﻮ ﭼﯿﺰ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﯽ ﮨﮯ ﺑﺎﻻٓﺧﺮ ﻓﻨﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻣﯿﺮﮮ ﺭﺏ ﮐﮯ ﻭﻋﺪﮮ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﻗﺮﯾﺐ ﺍٓﺋﯿﮕﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﯿﻮﻧﺪﺧﺎﮎ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻭﻋﺪﮦ ﺑﺮﺣﻖ ﮨﮯ۔ ﺭﮨﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﮧ ﺳﺪِ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﮐﮩﺎﮞ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﮯ؟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍٓﺝ ﺗﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﭘﺎﻧﭻ ﺩﯾﻮﺍﺭﯾﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﭼﮑﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺩﻭﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﮕﺠﻮ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﺋﻮ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻨﻮﺍﺋﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭِ ﭼﯿﻦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﺑﺎﺭﮦ ﺳﻮ ﻣﯿﻞ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﭘﻨﺪﺭﮦ ﺳﻮ ﻣﯿﻞ ﺗﮏ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﺗﮏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭِ ﭼﯿﻦ ﻟﻮﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺑﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﻨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﮐﻮﮨﺴﺘﺎﻧﯽ ﺩﺭّﮮ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ، ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﻣﺼﺎﻟﺤﮯ ﺳﮯ ﺑﻨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮨﮯ۔ ﺑﻌﺾ ﮐﺎ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭ ” ﻣﺎﺭﺏ ” ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﯾﻤﻦ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭِ ﻣﺎﺭﺏ ﺍﯾﮏ ﮐﻮﮨﺴﺘﺎﻧﯽ ﺩﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﺳﯿﻼﺏ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﻧﯽ ﺫﺧﯿﺮﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﻘﺼﺪ ﺳﮯ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﻭﯾﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﻭﮦ ﻟﻮﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﻧﺒﮯ ﺳﮯ ﺑﻨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻭ ﻣﺤﻘﻘﯿﻦ ﮐﯽ ﮔﻮﺍﮨﯽ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ” ﻗﻔﻘﺎﺯ ” ﻣﯿﮟ ﺩﺭﯾﺎﺋﮯ ﺧﺰﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﯾﺎﺋﮯ ﺳﯿﺎﮦ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺷﻤﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺍﻟﮓ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﺎ ﺩﺭّﮦ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺩﺭّﮦ ” ﺩﺍﺭﯾﺎﻝ ” ﮨﮯ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﺏ ﺗﮏ ﺍﯾﮏ ﻗﺪﯾﻢ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻟﻮﮨﮯ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﻈﺮ ﺍٓﺗﯽ ﮨﮯ، ﺍﺳﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭِ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺳﺪِ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﺑﮍﯼ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﺑﻨﺎ ﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﭼﮍﮪ ﮐﺮ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﮐﺮﮐﮯ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﺎ ﺍِﺩﮬﺮ ﺍٓﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻭﻋﺪﮦ ﭘﻮﺭﺍ ﮨﻮﮔﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺳﮯ ﺭﯾﺰﮦ ﺭﯾﺰﮦ ﮐﺮﮐﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ، ﺍﺱ ﻭﻋﺪﮮ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﮯ۔ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢﷺﻧﮯ ﺍﺱ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﻮﮌﮮ ﺳﮯ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﮐﻮ ﻓﺘﻨﮯ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍٓﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮨﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺱ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﺩﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﮐﻞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻣﺸﯿﺎﺕ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﺮﻭﺝ ﮐﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﻞ ﺍِﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺩﻥ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﻓﺴﺎﺩ ﭘﮭﯿﻼﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﯾﻨﮕﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻃﻮﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﻟﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺑﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﺎ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﻏﺬﺍ ﮐﯽ ﺳﺨﺖ ﻗﻠﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﭘﮭﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﭘﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑﺪﺩﻋﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﭘﺲ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﮍﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ ﺟﻮ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻮﮌﺍ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎﺟﺲ ﮐﮯ ﭘﮭﭩﻨﮯ ﺳﮯ ﯾﮧ ﮨﻼﮎ ﮨﻮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ۔ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺳﺐ ﻣﺮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﻟﺸﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﯽ ﮔﻨﺪﯼ ﺑﻮ ﭘﮭﯿﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ، ﭘﮭﺮ ﻋﯿﺴﯽٰ ﺍﺑﻦ ﻣﺮﯾﻢ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﻞ ﻭ ﺷﺎﻧﮧ ﺍﻭﻧﭧ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﺑﮭﯿﺠﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮩﺎﮞ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺩﯾﻨﮕﮯ ، ﭘﮭﺮ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭﺵ ﮨﻮﮔﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﮐﻞ ﺯﻣﯿﻦ ﺻﺎﻑ ﺷﻔﺎﻑ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﮨﺮﯾﺎﻟﯽ ﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﮨﻮﮔﯽ۔ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺍﺱ ﺑﻦ ﺳﻤﻌﺎﻥ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﻧﺰﻭﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ، ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﮐﯽ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺗﺎﺗﺎﺭﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮧ ﯾﺎ ﻣﻨﮕﻮﻝ ﺗﺮﮎ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﭼﻨﮕﯿﺰ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﺭﻭﺳﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻨﯽ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮨﯿﮟ، ﺟﻦ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﯾﺎ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻏﻠﺒﮧ ﻭ ﺗﺴﻠﻂ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﻏﻠﻂ ﮨﯿﮟ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﺎﺟﻮﺝ ﻭ ﻣﺎﺟﻮﺝ ﮐﮯ ﻏﻠﺒﮯ ﺳﮯ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻏﻠﺒﮧ ﻣﺮﺍﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﻗﺘﻞ ﻭ ﻏﺎﺭﺕ ﮔﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺷﺮ ﻭ ﻓﺴﺎﺩ ﮐﺎ ﻭﮦ ﻋﺎﺭﺿﯽ ﻏﻠﺒﮧ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻣﺴﻠﮕﯽ، ﺗﺎﮨﻢ ﭘﮭﺮ ﻭﺑﺎﺋﯽ ﻣﺮﺽ ﺳﮯ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺐ ﺍٓﻥ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﯿﮟ ﻟﻘﻤﮧ ﺍﺟﻞ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ
No comments:
Post a Comment